კრიტერიუმი
|
ინდიკატორი
|
შეფასება
|
|
||
მასალის
მოგროვება
|
აქვს მხოლოდ თეორემები, ფორმულები და სახელწოდებები.
|
1-3
|
|||
აქვს შესაბამისი მასალა, მაგრამ არა სრულოყოფილად.
|
4-5
|
||||
აქვს შესაბამისი მასალა, მაგრამ არა აქვს დალაგებული.
|
6-7
|
||||
სრულყოფილად აქვს მასალა მოძიებული და დალაგებული.იგრძნობა
სისტემატიურობა და მითითბული აქვს ინფორმაციის წყაროები.
|
8-10
|
||||
პროექტში
მოსწავლეთა გუნდურად მუშაობის ეტაპი
|
არ არის გუნდურობის პრინციპი დაცული.
|
1-3
|
|||
მოუწესრიგებელია.მხოლოდ ერთი მოსწავლის ნამუშევარია
და არ ჩანს სხვა მოსწავლეების ჩართულობა.
|
4-5
|
||||
მოწესრიგებულია. მრავალფეროვანია,მაგრამ ზოგჯერ შეუსაბამოა
დავალებასთან
|
6-7
|
||||
კარგად არის ორგანიზებული. ჩანს მოსწავლეთა ჩართულობა.
|
8-10
|
||||
პროექტის
მუშაობის პროცესისა და შედეგების წარდგენის ეტაპი
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
|
1-3
|
|||
მოუწესრიგებელია და არ აქვს საპრეზენტაციო ფორმა.
|
4-5
|
||||
მოწესრიგებულია, მაგრამ ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან.
|
6-7
|
||||
კარგად არის ორგანიზებული. გამოყენებულია საპრეზენტაციო
პროგრამა.
|
8-10
|
||||
ქულათა ჯამი
|
|||||
საბოლოო შეფასება
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)